Exteriér modelového roku 2011 bol zmenený len minimálne, podstatná zmena v podobe nového dieslu s objemom 4,4 litra sa skrývala pod kapotou.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
V predných svetlách pribudli LED diódy.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Kruhový ovládač systému Terrain Response nahradili tlačidlá. Pôvodné riešenie sa nám však páčilo viac.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Na multifunkčnom volante je na náš vkus akosi priveľa tlačidiel a ovládačov.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Vo výbave Autobiography v interiéri nájdete úplne všade kožu a tam kde nie je, je pre zmenu ručne opracované drevo.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Aj keď je TFT displej pred vodičom mimoriadne kvalitný, digitálne ukazovateľe nás príliš nenadchli. Aj analóg má totiž svoje čaro.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Na navigačnom displeji si môžete vďaka piatim kamerám zobraziť aj kompletné okolie auta. Alebo si vybrať iba pohľad z tých, ktoré potrebujete.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Klasickú radiacu páku nahradil kruhový ovládač, ktorý sa vysunie zo stredového tunelu. Rovnaký je použitý aj v nových Jaguaroch.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zadné svetlá sú celé z LED diód.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Základné línie auta zostávajú zachované už od sedemdesiatych rokov.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Ani výmena terénnych pneumatík nebola klasická. Auto sa po terénnych nerovnostiach posúvalo vždy tak, aby malo jedno koleso vo vzduchu a vtedy cestnú pneumatiku vymenili za terénnu.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Ako jeden z orientačných bodov nám počas jazdy v teréne slúžil takto efektne odparkovaný Defender.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Počas jazdy mimo spevnených ciest sa nám občas naskytli naozaj efektné výhľady. A nielen na autá.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Počas offroadu boli cestné pneumatiky nahradené terénnymi, inak sa autá ničím nelíšili od sériových.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Namiesto elegantnej bledohnedej metalízy „chytil“ behom jazdy v teréne náš Range Rover podstatne prírodnejší odtieň.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
V kritických miestach bol vždy v pohotovosti „rescue team“ tvorený inštruktormi z divízie Land Rover Experience.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Súčasťou offroadovej vložky boli nielen strmé výjazdy a zjazdy, ale aj jazda korytom rieky a po skalách. Autá boli sériové, len cestné pneumatiky boli nahradené terénnymi.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Takto by mal vyzerať Range Rover Evoque - prvý reprezentant tretieho modelového radu. Oficiálne bude predstavený na jesennom autosalóne v Paríži.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Exteriér modelového roku 2011 bol zmenený len minimálne, podstatná zmena v podobe nového dieslu s objemom 4,4 litra sa skrývala pod kapotou.Foto: SITA
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať